Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki Beata Pawlikowska

Ucz się języka angielskiego z Beatą Pawlikowską
2016-11-29 12:35:53

Dzięki uprzejmości wydawnictwa Edipresse nasza redakcja otrzymała „Praktyczny kurs języka angielskiego”. Jak prezentuje się ten produkt?

Artykuł Ucz się języka angielskiego z Beatą Pawlikowską
W 100% nowy, autorski kurs Beaty Pawlikowskiej! Ucz się języka angielskiego w łatwy i przyjemny sposób
2016-10-13 14:04:02

Jak szybko i przyjemnie nauczyć się sprawnie mówić po angielsku, poszerzyć zasób słów oraz w naturalny i intuicyjny sposób oswoić się z nowym językiem?

Artykuł W 100% nowy, autorski kurs Beaty Pawlikowskiej!  Ucz się języka angielskiego w łatwy i przyjemny sposób
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
2020-07-08 12:06:47

Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny".

Artykuł TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
JĘZYK KORZYŚCI - TWÓJ SUKCES W SPRZEDAŻY
2020-07-03 15:25:42

Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie.

Artykuł JĘZYK KORZYŚCI - TWÓJ SUKCES W SPRZEDAŻY
Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo
2019-04-02 14:15:43

Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej...

Artykuł Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo
Obrona ceny. Jak nie ulec presji klienta?
2019-04-01 11:21:06

Obrona ceny, to priorytetowe zadanie każdego handlowca, przed którym staje on na ostatnich etapach procesu sprzedaży niezależnie czy realizuje go w konwencji B2B czy B2C.

Artykuł Obrona ceny. Jak nie ulec presji klienta?
SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY
2018-08-02 14:57:30

"Pewnego dnia w tramwaju jechał do pracy mężczyzna. Było bardzo rano, padał deszcz i jego nastrój nie był najlepszy. Myśli krążyły wokół samych codziennych smutków i wszystko widział w tzw. czarnych kolorach.

Artykuł SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
2018-08-02 14:37:37

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje.

Artykuł 6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
Jak rozmawiać z pracownikiem?
2018-05-14 11:49:10

Jedna w ważniejszych umiejętność w życiu to komunikacja. Niezależnie od tego, czy jesteś już na stanowisku kierowniczym, czy chciałbyś być, umiejętności komunikacyjne są kluczowe dla Twojej skuteczności w pracy.

Artykuł Jak rozmawiać z pracownikiem?
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach
2018-05-09 18:12:14

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką.

Artykuł Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach

stron: 1 2 3 4

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń Beata Pawlikowska

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.