Ucz się języka angielskiego z Beatą Pawlikowską2016-11-29 12:35:53Dzięki uprzejmości wydawnictwa Edipresse nasza redakcja otrzymała „Praktyczny kurs języka angielskiego”. Jak prezentuje się ten produkt? |
|
W 100% nowy, autorski kurs Beaty Pawlikowskiej! Ucz się języka angielskiego w łatwy i przyjemny sposób2016-10-13 14:04:02Jak szybko i przyjemnie nauczyć się sprawnie mówić po angielsku, poszerzyć zasób słów oraz w naturalny i intuicyjny sposób oswoić się z nowym językiem? |
|
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?2020-07-08 12:06:47Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny". |
|
JĘZYK KORZYŚCI - TWÓJ SUKCES W SPRZEDAŻY2020-07-03 15:25:42Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie. |
|
Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo2019-04-02 14:15:43Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej... |
|
Obrona ceny. Jak nie ulec presji klienta?2019-04-01 11:21:06Obrona ceny, to priorytetowe zadanie każdego handlowca, przed którym staje on na ostatnich etapach procesu sprzedaży niezależnie czy realizuje go w konwencji B2B czy B2C. |
|
SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY2018-08-02 14:57:30"Pewnego dnia w tramwaju jechał do pracy mężczyzna. Było bardzo rano, padał deszcz i jego nastrój nie był najlepszy. Myśli krążyły wokół samych codziennych smutków i wszystko widział w tzw. czarnych kolorach. |
|
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI2018-08-02 14:37:37Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje. |
|
Jak rozmawiać z pracownikiem?2018-05-14 11:49:10Jedna w ważniejszych umiejętność w życiu to komunikacja. Niezależnie od tego, czy jesteś już na stanowisku kierowniczym, czy chciałbyś być, umiejętności komunikacyjne są kluczowe dla Twojej skuteczności w pracy. |
|
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach2018-05-09 18:12:14Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń Beata Pawlikowska
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.